Home » , » Kereta DSAI di pecahkan di Sembrong Johor

Kereta DSAI di pecahkan di Sembrong Johor

19/02/2012 Program ceramah Rapat Rakyat di teruskan ke selatan tanahair.
7.45 malam - DSAI berceramah di Markas PAS Rompin dan segalanya berjalan dengan lancar, kemudian DSAI ke Endau Mersing berceramah di Dewan masyarakat cina dan keadaan pun lancar. Kemudian program di teruskan di Sembrong Kluang Johor dan suasana tegang pun bermula apabila terdapat provokasi berlebihan dari ...............Tak perlulah aku jelaskan dari pihak mana sebab siapa pun boleh menduga, pihak manakah yang melakukannya sebab sejak akhir-akhir ini bermula dari Melaka tu hari hinggalah ke hari ini provokasi ke atas DSAI begitu memuncak terutamanya dari selatan tanahair yg kononya dikatakan kubu kuat UMNO.

Berikut adalah tweet dari DSAI yang mengesahkan perkara tersebut


Berikut adalah gambar kereta yang dirosakkan

Cermin yang pecah akibat dilontar batu

Pintu kereta kemek
Tulah aku pernah cakapkan tentang perkara ini dulu rakyat menolak UMNO bukan kerana DSAI tetapi kerana UMNO itu sendiri....renung-renungkanlah...alhamdulillah DSAI tidak mengalami apa-apa kecederaan tetapi UMNO akan membayar harga yang mahal untuk perkara ini. Sejumlah 5000 orang hadir di Sembrong untuk mendengar ceramah DSAI.

p/s : Jangan pula nanti kata DSAI yang sepak dan pecahkan sendiri cermin keta tu...hu hu hu alasan bodoh ni dah biasa sangat aku dengar dah.....
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Maskolis | Johny Portal | Johny Magazine | Johny News | Johny Demosite
Copyright © 2011. Pakatan Rakyat Supporter - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website Inspired Wordpress Hack
Proudly powered by Blogger