Home » , » Si Kudin terima surat berisi peluru hidup....Ada aku kisah..Warghhhkahkahkahkahkah

Si Kudin terima surat berisi peluru hidup....Ada aku kisah..Warghhhkahkahkahkahkah

Salam
Menteri Dalam Negeri, Datuk Hishammuddin Hussein berkata beliau menerima ugutan bunuh bertulis dan dua peluru hidup melalui pos hari ini.

"Saya mengesahkan bahawa hari ini saya menerima dua butir peluru hidup yang dihantar melalui pos ke pejabat saya dan saya juga menerima ugutan. Ini adalah kali pertama saya menerima surat ugutan serta peluru.

Gambar ini tak de kena mengena pun dengan cerita ni. 

Hu hu hu ADA AKU KISAH ?
Lantaklah kau nak terima ancaman peluru berpandu sekali pun aku peduli apa.

Pertama kau tanya balik kat diri kau tu KUDIN.......... kenapa dan siapalah yang bangang yang pegi buat benda yang langsung x berfaedah ini. Jahat sangat ke kau ni KUDIN sampai ada orang yang sanggup hantar peluru tu.

Kedua kan Polis Malaysia ni hebat, dengar cerita kadar jenayah dapat dikurangkan....hmmm tak lama bolehlah cari orang yang melakukan perkara ni. Tak silap aku dulu Karpal Singh pun pernah dapat ancaman yang sama....menerima peluru.

Baru dapat peluru hidup dah nak kecoh...Barua-barua korang yang arahkan tembak gas pemedih mata kat rakyat semasa 9hb dulu macam mana pulak. Siap ada mangsa yang cedera kena canister.

Ketiga melalui pengalaman aku, aku menasihatkan diri aku sendiri agar jangan mempercayai permainan puak-puak hameno ni. Hari-hari makan pengat....sendirilah mau ingat....yang ada peluru ni pun cumalah penjenayah, polis, tentera dan VIP-VIP aje. Nak cari publisiti dan simpati murahan jelah...

Rakyat biasa tak de benda-benda macam ni........yang ada hanyalah 2 biji. Kalau 2 biji tu dah hantar kat kau macam mana nak digunakan lagi......Warghhhkahkahkahkahkahkahkahkah......

Sapa yang hantar ?....POSMEN ke......Warghhhkahkahkahkahkahkahkahkah.........



Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Maskolis | Johny Portal | Johny Magazine | Johny News | Johny Demosite
Copyright © 2011. Pakatan Rakyat Supporter - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website Inspired Wordpress Hack
Proudly powered by Blogger